Schmitz-Stiftungen - Startseite

Die Schmitz-Stiftungen engagieren sich seit über 25 Jahren für Menschen in Entwicklungsregionen der Welt. Schwerpunkte ist die Stärkung lokaler Initiativen.

OVERVIEW

This web page wp.schmitz-stiftungen.de currently has an average traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have evaluated eight pages inside the domain wp.schmitz-stiftungen.de and found two websites linking to wp.schmitz-stiftungen.de.

WP.SCHMITZ-STIFTUNGEN.DE RANKINGS

This web page wp.schmitz-stiftungen.de has seen varying levels of traffic all over the year.
Traffic for wp.schmitz-stiftungen.de

Traffic ranking (by month) for wp.schmitz-stiftungen.de

Traffic ranking by day of the week for wp.schmitz-stiftungen.de

WHAT DOES WP.SCHMITZ-STIFTUNGEN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of wp.schmitz-stiftungen.de Mobile Screenshot of wp.schmitz-stiftungen.de Tablet Screenshot of wp.schmitz-stiftungen.de

WP.SCHMITZ-STIFTUNGEN.DE HOST

I identified that a single page on wp.schmitz-stiftungen.de took one thousand eight hundred and forty-four milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so I consider this site not secure.
85.13.140.68

I diagnosed that this domain is using the Apache server.

Schmitz-Stiftungen - Startseite

DESCRIPTION

CONTENT

This web page wp.schmitz-stiftungen.de states the following, "Sozial-karitative Maßnahmen, Altenfürsorge, Behindertenarbeit." Our analyzers viewed that the webpage also said " Er war ein großer Menschenfreund, und vor allem ein Freund der Armen." The Website also said " Sein Wunsch, den Armen eine Helfende Hand zu reichen, bewog ihn zwei Stiftungen zu gründen, 1985 die W. Schmitz-Stiftung in Düsseldorf und 1996 die Schmitz-Hille-Stiftung in Thun. Erfahren Sie mehr über den Stifter. In besonders infrastrukturschwachen Regionen, sind kombinier."

SUBSEQUENT DOMAINS